secebis harapan bisu

SEBUAH PENGHARAPAN BISU

Ya Allah
Jika engkau tidak mengizinkan aku
Sampai ke sisi lelaki itu
Maka kau penuhkanlah hatiku dengan cinta
Untuk berbakti kepada saudara-saudaraku

Ya Allah
Engkaulah pemilik segala cinta
Dan engkaulah segala penentu jodoh dan pertemuan ini
Engkau telah menentukan ajal dan mautku
Dan engkau telah menetapkan jodoh dan pertemuanku ya Allah
Semenjak aku berada didalam rahim ibuku lagi Ya Allah
Permudahkan aku untuk mencari belahan jiwaku Ya Allah

Ya Allah
Aku tidak tahu apa yang akan kutemui selepas ini
Aku berharap agar engkau dekatkan aku dengan belahan jiwaku

Engkau yang maha berkuasa atas sesuatu

                                                                                                       

Comments

Popular posts from this blog

Adakah kau begitu juga ASR

Ada apa dengan mimpi