Tarikh asal post : 11 Februari 2017 " Kekecewaan "

PART 1

9/2/2017

Menbawa hati
Sendiri
Hospital selayang
Pilihan yang sukar
Untuk ditentukan
Dan aku keseorangan..seharian merayau tanpa tujuan


10/2/2017
3.30 pm
Online.edu.uitm
________________________________________________________________________________

Tahniah, anda berjaya ditawarkan tempat di UiTM. Maklumat tawaran anda adalah seperti berikut :

Nama : INTAN SUZIEANA AINI BT ANUAR
No K/P : 94091706@$&"
Program : BM244 - SARJANA MUDA PENTADBIRAN PERNIAGAAN (KEPUJIAN) PENGURUSAN OPERASI
Kampus : UiTM PUNCAK ALAM

Tarikh daftar : 4 Mac 2017
________________________________________________________________________________

Dan aku mula bingung. Sedih..
Beratnya rasa. Selepas 4 tahun,selepas 3 kali.percubaan aku dahulu
Sambung degree selepas STAM.

ADAKAH AKU PERLU BERKORBAN LAGI??
Allah..tak mampu lagi aku menakung air mata kekecewaan

Apa keputusan yang perlu aku perlu pertimbangkan


Comments

Popular posts from this blog

Adakah kau begitu juga ASR

Ada apa dengan mimpi