Tetap mimpi kamu

 Masih lagi dia muncul dalam mimpiku

Kenapa?

Sakit rasanya untuk terima mimpi itu.

Jiwa saya sedih.

Sedih dengan apa yang saya dah alami sekarang.

Kenapa terus menghukum saya begini?

3 tahun tak bermakna saya dah buang kamu dalam diri saya.

Sedang kamu?

Terus buang saya dan menghantui jiwa saya.

Membuatkan saya tak redha dengan takdir yang Allah dah tetapkan untuk saya dan kamu.

Sekiranya mimpi itu benar, saya doakan dia dan kamu bahagia sehingga hujung hayat.

Sekiranya kamu masih lagi belum memaafkan saya, saya memohon seribu kemaafan lagi sekiranya hati awak yang terluka itu masih belum pulih.


Saya hidup dah tak lama. 

Jiwa saya dah musnah. Hati saya dah hancur. Semua kerana awak.

Terima kasih atas segala perhatian sepanjang perkenalan kita. 

olaf ASR






Comments

Popular posts from this blog

Adakah kau begitu juga ASR

Ada apa dengan mimpi